{{ctrl.notification}}
سپهرسیر، خرید بلیط هواپیما به مقصد فرودگاه بین المللی پاتایا

فرودگاه پاتایا یکی از فرودگاه های معتبر و رسمی کشورِ جذاب و توریستی تایلند به حساب می آید. پس از خرید بلیط هواپیما ورود به فرودگاهی مجهز و مدرن می تواند خاطره خوبی در ابتدای سفر برایتان ایجاد کند. در ادامه به معرفی فرودگاه بین المللی پاتایا می پردازیم. مثل همیشه با سپهرسیر همراه شوید تا شما را با یکی دیگر از مدرن ترین فرودگاه های جهان آشنا کنیم. 

خرید بلیط هواپیما به مقصد فرودگاه پاتایا از سپهرسیر

فرودگاه ها نقش بسیار مهمی در ایجاد یک سفر خاطره انگیز و به یاد ماندنی دارند. فرودگاه بین المللی پاتایا یکی از فرودگاه های کشور زیبا و رویائی تایلند است که در نزدیکی های شهر زیبا و ساحلی پاتایا قرار گرفته است. خرید بلیط هواپیما برای سفر به تایلند و رفتن به پاتایا یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی برای ایرانیان به شمار می رود.
 

خرید بلیط هواپیما به مقصد پاتایا

 

با بهترین فرودگاه های جهان آشنا شوید!

معرفی فرودگاه پاتایا

پاتایا با وجود اینکه وسعت کوچکی دارد ولی مهارت خاصی در جذب توریست های خارجی از اقصی نقاط دنیا دارد. از این رو به عنوان پایانه اصلی مسافربری هوایی در این شهر، اهمیت دوچندانی در جذب گردشگران به پاتایا و تایلند را دارد. شما با خرید بلیط هواپیما به مقصد پاتایا، در فرودگاه بین المللی پاتایا بر زمین می نشینید. هرچند این شهر چندین فرودگاه خصوصی و نظامی دیگر نیز دارد.

این فرودگاه که با نام یو- تاپائو (U-Taphao) نیز خوانده می شود، فرودگاهی با کاربری دو منظوره - عمومی و نظامی - است. همچنین این فرودگاه یکی از پایگاه های اصلی هواپیماهای خطوط هوایی تایلند و جایگزین فرودگاه بانکوک در مواقع ضروری به شمار می رود. فرودگاه یو- تاپائو دارای تنها یک پایانه مسافری برای پروازهای داخلی و خارجی و چارتر، یک باند آسفالته به طول ۳۵۰۵ کیلومتر بوده و در ارتفاع ۱۳ متری از سطح دریا قرار دارد.

پس از تکمیل پروژه احداث دو فرودگاه بین المللی در شهر بانکوک، دولت تایلند، تصمیم گرفت سومین فرودگاه اصلی خود را در شهر ساحلی پاتایا بسازد. در حال حاضر این فرودگاه می تواند به صورت سالانه 5 میلیون مسافر را جابجا کند.
 

معرفی فرودگاه بین المللی پاتایا

 

موقعیت جغرافیایی فرودگاه پاتایا

این فرودگاه ۱۴۰ کیلومتر با شهر بانکوک و ۳۰ کیلومتر با شهر پاتایا فاصله دارد. با ۴۵ دقیقه رانندگی می توانید به شهر پاتایا برسید. اگرچه ممکن است افرادی که به تایلند سفر می کنند بلیط هواپیمای شان را به مقصد بانکوک و فرودگاه سووارنابومی (Suvarnabhumi Airport)  رزرو کنند و از آنجا به پاتایا سفر کنند، اما بسیاری دیگر ترجیح می دهند مستقیما به فرودگاه پاتایا پرواز کنند، زیرا این فرودگاه نزدیک ترین فرودگاه بین المللی به شهر پاتایا است.

از فرودگاه پاتایا به راحتی و با صرف هزینه ای نسبتا پایین می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. فرودگاه پاتایا در مقایسه با فرودگاه سووارنابومی از شهرت کمتری برخوردار است اما به دلیل نزدیکی به شهر پاتایا، طرفداران خاص خود را دارد. بسیاری از ایرلاین های ارزان قیمت پروازهای خود را به مقصد فرودگاه پاتایا انجام می دهند و همین ارزان بودن می تواند دلیل خوبی برای برخی مسافران باشد. گزینه های حمل و نقل فرودگاه پاتایا مختلف است و با مقایسه هزینه و زمان می توانید مناسب ترین وسیله را انتخاب کنید. مسافرانی که به فرودگاه پاتایا وارد می شوند می توانند با استفاده از تاکسی، اتوبوس و مینی بوس و ون به هتل و مرکز شهر بروند.
 

چگونه مراحل امنیتی فرودگاه را پشت سر  بگذاریم؟
 

فرودگاه پاتایا


امکانات رفاهی فرودگاه پاتایا

این فرودگاه در مقایسه با دیگر فرودگاه های تایلند خیلی بزرگ نیست اما با وجود وسعت و ظرفیتی که دارد امکانات و تسهیلات رفاهی مسافران خود را به عالی ترین شکل ممکن فراهم کرده است و هر آنچه را که مورد نیاز مهمانان و مسافران باشد در این فرودگاه می توانید به راحتی پیدا کنید.

صرافی های تبادل ارز: باجه ها و صرافی های تبادل ارز در قسمت ورودی ساختمان ترمینال فرودگاه قرار دارد. توریست ها می توانند به محض ورود به فرودگاه تمامی خدمات ارزی و تبدیل پول خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. در نتیجه اگر با خرید بلیط هواپیما به مقصد فرودگاه پاتایا راهی تایلند شدید، نگران تبدیل ارز خود نباشید؛ هرچند که بهتر است این کار را در داخل کشور انجام دهید.

کافی نت مجهز به اینترنت پرسرعت: مسافران می توانند در صورت احتیاج به اینترنت با پرداخت هزینه های کم از اینترنت با سرعت بالا استفاده نمایند.

اطلاعات: قسمت اطلاعات فرودگاه در محوطه ورودی ترمینال وجود دارد. کارکنان آن به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران و مهمانان خود هستند.

خدمات پستی:  این خدمات بسیار وسیع و گسترده است زیرا تمامی خدمات مربوط به ارسال محموله ها به سراسر نقاط دنیا به آسانی در آن انجام می شود.

مراکز اورژانس و خدمات درمانی: در بخش های داخلی فرودگاه مراکز پزشکی اورژانسی وجود دارد که می توانید در صورت نیاز به آن ها مراجعه کنید.

پارکینگ: فرودگاه پاتایا دارای یک پارکینگ بزرگ است که مسافران می توانند برای مدت کوتاه و طولانی مدت اتومبیل های خود را در آن نگهداری کنند. در این مورد جای هیچ نگرانی از امنیت ماشین خود نداشته باشید؛ زیرا یک نگهبان و گشت زن در قسمت پارکینگ استخدام شده است که فعالیت خود را در جهت حفاظت از وسایل نقلیه پارک شده به صورت شبانه روزی انجام می دهند. هزینه استفاده از فرودگاه بسیار ارزان و به صرفه است.

رستوران ها و کافی شاپ ها و غرفه های متنوع برای صرف میان وعده های کامل و نوشیدنی های خوشمزه و فروشگاه های مجهز با دکوراسیون منحصر به فرد که تمامی اقلام و محصولات خود را بدون دریافت مالیات به فروش می رسانند. فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی و دفتر اشیا گمشده از دیگر خدمات و امکانات این فرودگاه به شمار می آیند.
 

همه چیز درباره فرودگاه امام خمینی

 

پارکینگ فرودگاه بین المللی سپهرسیر


پروازها و خطوط هوایی در فرودگاه پاتایا

تعداد پروازهای فرودگاه پاتایا اعم از داخلی و خارجی محدود بوده و روزانه در حدود ۳ یا ۴ پرواز به این فرودگاه انجام می شود. اغلب این پروازهای داخلی پوکت، اودون تانی، هادیای، چیانگ مای و کوساموی و پروازهای خارجی از شانگ های، ماکائو، نانچانگ و نان نینگ از چین، کوالالامپور مالزی و سنگاپور انجام می شود.

البته از ایران نیز پروازهایی به سمت پاتایا وجود دارد که اغلب آن ها از طریق توقف در کشور یا شهر ثالث مانند امارات، عمان، بانکوک و ... توسط شرکت های هوایی نظیر ایران ایر، امارات، قطر، عمان ایر و ایرآسیا انجام می شود. البته در میان خطوط هوایی ایرانی شرکت ماهان ایر تنها خط هوایی است که دارای پروازهای مستقیم از ایران به سمت شهرهای مختلف کشور تایلند است.

در ادامه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از پروازهای ورودی و خروجی به سایت اصلی فرودگاه پاتایا مراجعه نمایید.
 

باند فرودگاه بین المللی فرودگاه پاتایا

 

سپهرسیر | بهترین مرجع خرید بلیط هواپیما

date_range پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 remove_red_eye 2675 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09158909200
پرواز خارجی
09158909200
هتل داخلی
05137621919
ثبت نظر
chat 0