{{ctrl.notification}}
سپهرسیر، خرید بلیط هواپیما به مقصدفرودگاه دبی

فرودگاه دبی یکی از پرترافیک ترین فرودگاه های جهان محسوب می شود. فرودگاهی زیبا و مدرن که امکانات فوق العاده ای را در دل خود جای داده است. خرید بلیط هواپیما برای سفر به دبی یا سفر از دبی به شهرهای مختلف دنیا، از این فرودگاه صورت می گیرد. از آنجا که دبی یکی از مقصدهای محبوب و پربازدید برای ایرانی ها است در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل فرودگاه بین المللی دبی بپردازیم. در ادامه با مجله سپهرسیر همراه شوید. 

خرید بلیط هواپیما به مقصد فرودگاه دبی از سپهرسیر

دبی در طول سالیان گذشته به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز توریستی جهان شناخته شده است. ای شهر توانسته گردشگران بسیاری را از سرتاسر جهان برای استراحت، تفریح یا شرکت در جشنواره های خرید به خود جذب کند. همچنین به دلیل مسافت کمی که این شهر با ایران دارد، بسیاری از مردم ایران با رزرو تور دبی و خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می کنند و از جشنواره های خرید دبی لذت می برند. شاهراه ورودی گردشگران و مسافران به دبی، فرودگاه بین المللی دبی  است که در ادامه قصد داریم آن را بیشتر معرفی کنیم. 
 

خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی

اگر قصد توقف در فرودگاه دبی را دارید بد نیست با هتل های این فرودگاه آشنا شوید.

مشخصات فرودگاه دبی

این فرودگاه در 4 کیلومتری شهر دبی واقع شده است. مساحت زمینی که فرودگاه دبی در آن ساخته شده به 2900 هکتار می رسد که ظرفیت جا به جایی سالانه 75 میلیون مسافر را دارد. همچنین این مرکز به عنوان کانون اصلی شرکت‌های هواپیمایی مختلفی از جمله فلای دبی و امارات ایرلاین شناخته می شود.

به جرات می توان گفت که اصلی ترین فرودگاه ایالات متحده عربی، فرودگاه جهانی دبی است که با کد یاتا DXB شناخته می شود. این فرودگاه در سال 2014 با انتقال بالغ بر 70 میلیون مسافر به عنوان پرترافیک ترین فرودگاه بین المللی انتخاب شد.

فرودگاه دبی با 3 پایانه ای که دارد به راحتی می تواند 8000 پرواز در هفته به 270 مقصد از سراسر جهان را پوشش دهد. ترافیک بالای مسافران این فرودگاه باعث نشده تا از کیفیت خدمات کم شود. به همین علت است که درصد زیادی از مسافرانی که خرید بلیط هواپیما برای فرودگاه دبی داشته اند، راضی فرودگاه را ترک می کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آدرس دقیق، به سایت اصلی فرودگاه دبی مراجعه نمایید.

 

مشخصات فرودگاه دبی و ترمینال های دبی


ترمینال های فرودگاه دبی

فرودگاه اینترنشنال دبی برای پروازهای داخلی و خارجی خود سه ترمینال فعال دارد. بسیاری از ایرلاین های معروف و شناخته شده دنیا مانند لوفت هانزا ایرلاین قسمت ویژه ای در فرودگاه دبی را به خود اختصاص داده اند.

ترمینال اصلی این فرودگاه، ترمینال شماره 1 آن است که بخش اعظمی از پرواز های طولانی مدت از طریق این سالن چک-این می شود. شرکت های هواپیمایی معتبر نیز ترجیح می دهند از این ترمینال استفاده کنند.

ترمینال شماره 2 فرودگاه دبی معمولا به پروازهای منطقه ای مربوط می شود که پروازهای جنوب آسیا و خلیج فارس را هدایت می کند.

ترمینال شماره 3 دبی، دومین بنای بزرگ در دنیا محسوب می شود در انحصار ایرلاین های اختصاصی این فرودگاه است. ایرلاین امارات و کانتاس ایرلاین، دو ایرلاین اصلی فرودگاه دبی است.
 

بازدید از جاذبه های گردشگری دبی با سپهرسیر
 

خرید بلیط هواپیما دبی


حمل و نقل فرودگاه دبی

وسایل حمل و نقل عمومی زیادی در فرودگاه دبی وجود دارد. چرا که شهر دبی سالانه هدف و مقصد گردشگران بسیاری است. به کمک وسایل نقلیه عمومی که در فرودگاه دبی وجود دارد، مسافران می توانند به سادگی و در اسرع وقت به هر جایی از دبی و شارجه که مایل باشند بروند.

تاکسی های فرودگاه دبی

بیشتر گردشگرانی که به دبی سفر کرده اند از تاکسی برای جا به جایی در سطح شهر استفاده می کنند. تاکسی های دبی به خاطر امنیت بالا و سهولت دسترسی بهترین انتخاب برای مسافران به شمار می روند. این تاکسی ها معمولا از کیلومتر شمار استفاده می کنند و مسافران را تمام بخش های دبی و شهرهای همجوار آن می برند. ایستگاه این تاکسی ها در بخش بیرونی ترمینال های فرودگاه دبی واقع شده است.

مترو فرودگاه دبی

ایستگاه مترو دبی در ترمینال های شماره یک و سه فرودگاه قرار گرفته است. مترو دبی از ساعت 6 صبح تا 12 شب در دسترس مسافران است و هر 10 دقیقه یکبار حرکت می کند. اگر تنها اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده اید و تور خریداری نکرده اید، در واقع از خدمات ترانسفر فرودگاهی محروم هستید. در چنین شرایطی مترو بسیار کاربردی است.

اتوبوس در فرودگاه دبی

در هر 3 ترمینال فرودگاه دبی برای رسیدن به مرکز می توانید از اتوبوس استفاده کنید. همچنین برای پرداخت هزینه اتوبوس باید نول کارت الکترونیکی داشته باشید. برای رفتن به ایستگاه های السبخه و الغبیه می توانید از خطوط اتوبوسرانی شماره 401 و 402 استفاده کنید.
 

از موزه توهمات دبی چه می دانید؟
 

معرفی امکانات فرودگاه دبی

امکانات مختلفی در فرودگاه قرار گرفته است. در واقع همین امکانات فوق العاده و دیزاین عالی این فرودگاه است که باعث شده تفاوت های زیادی با فرودگاه های ایران حتی فرودگاه امام خمینی داشته باشد.

اینترنت 

در تمام محوطه فرودگاه بین المللی دبی می توانید از اینترنت و وای فای رایگان بهره مند شوید. برای دسترسی به اینترنت رایگان فرودگاه باید دستگاه خود را به یکی از شبکه های DXB Free WiFi و یا DWC Free WiFi متصل کنید.

اطلاعات فرودگاه

برای دسترسی به اطلاعات فرودگاه دبی می توانید به ترمینال شماره 1 مراجعه کنید. همچنین در سرتاسر فرودگاه کارکنان اطلاعات فرودگاه که با تیشرت های آبی که به تن کرده اند مشخص هستند، می توانید آن ها را پیدا کنید و اطلاعات لازم را از آن ها بپرسید.

خدمات مالی

برای انجام کارهای مالی و بانکی مسافران شعب بانکی متعددی در ترمینال های فرودگاه دبی قرر گرفته است که تمامی امور مالی مانند تبدیل ارز یا دریافت وجه را می توانید در این شعب به راحتی انجام دهید. همچنین این بانک ها مجهز به دستگاه خود پرداز ATM نیز هستند. علاوه بر شعب بانکی فروشگاه بدون مالیات یا همان دیونی فری موجود در این فرودگاه بعضی از امور بانکی مسافران مانند تبدیل ارز را انجام می دهد.

غذا و نوشیدنی

اگر بدون میل کردن غذا به فرودگاه دبی آمدید اصلا نگران نباشید؛ چراکه محال است در این فرودگاه گرسنه بمانید. فست فود، رستوران و کافه های متعدد و بزرگی در این فرودگاه وجود دارد که هر مدل غذایی که بخواهید از سنتی گرفته تا ملل و فست فود در آن ها سرو می شود.

اگر تمایل به صرف فست فود دارید می توانید به سالن  C فرودگاه مراجعه کنید. همچنین برای صرف یک وعده غذای خاطره انگیز در رستوران های شیک و مجلل این فرودگاه، می توانید به سالن A بروید. همچنین اگر علاقمند به غذاهای ملل، دریایی و یا عربی هستید می توانید برای صرف غذا مورد علاقه تان به سالن B بروید.
 

وعده های غذایی در رستوران های فرودگاه دبی

 

سپهرسیر | بهترین مرجع خرید بلیط هواپیما

date_range چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398 remove_red_eye 3047 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09903355090
پرواز خارجی
09903355090
هتل داخلی
05137621919
ثبت نظر
chat 0