{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما قشم ایر از سپهرسیر

خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی قشم ایر از سایت و اپلیکیشن سپهرسیر:  در این مقاله قصد داریم به تاریخچه و معرفی خدمات شرکت قشم ایر بپردازیم. مثل همیشه با مجله سپهرسیر  همراه شوید و با دانلود رایگان اپلیکیشن سپهرسیر از خدمات ویژه و قیمتهای استثنائی سپهرسیر برخوردار شوید. 

خرید بلیط هواپیما قشم ایر از سپهرسیر

شرکت هواپیمایی قشم ایر یکی از ایرلاین‌های داخلی است که امروزه پروازهای متعددی را به مقصدهای مختلف  انجام می دهد. هنگام خرید بلیط هواپیما حتما نام این ایرلاین را در فهرست پروازها دیده‌اید. بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی قشم ایر ، در مورد این شرکت هواپیمایی  اطلاعات بیشتری به دست آورید.  این ایرلاین یکی از شرکت‌های محبوب هواپیمایی در میان مسافران است. هواپیماهای خوب و پروازهای موفق، شرکت قشم ایر را جزو شرکت‌های هواپیمایی خوب و موفق  کشورمان قرار داده است. 
شرکت هواپیمایی قشم ایر در حال حاضر متعلق به بخش دولتی است و کیفیت بالای پروازها و خدمات مطلوب ارائه شده، این شرکت را به یکی از برترین ایرلاین‌های داخلی تبدیل کرده است. خریدهای انجام شده در وب‌سایت سپهرسیر، نشان می‌دهد که شرکت هواپیمایی قشم ایر یکی از خطوطی است که مردم رغبت زیادی به خرید بلیط هواپیما از آن دارند.
 

خرید بلیط هواپیما ایرلاین قشم ایر از سپهرسیر

 

نکات مهم در خرید بلیط هواپیما

تاریخچه هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر در سال ۱۳۷۲، با نام «فراز قشم» فعالیت خود را آغاز کرد. قطب اصلی این شرکت در جزیره قشم قرار دارد و قطب دوم آن، جزیره کیش است. پروازهای عادی و چارتر این شرکت، در مسیرهای داخلی و خارجی در حال انجام است. در ابتدای کار، این شرکت فقط دو هواپیمای اجاره‌ای در اختیار داشت و تا سال ۱۳۷۹، توانست ناوگان هوایی خود را به ۷ فروند هواپیمای اجاره‌ای افزایش دهد و پروازهایی در مسیر تهران- قشم، تهران- دبی و قشم- شانگهای انجام داد و خرید بلیط هواپیما قشم ایر با افزایش ناوگان و مسیرهای پروازی رونق پیدا کرد.  در سال ۱۳۸۵ بود که مالکان شرکت، تصمیم به واگذاری آن گرفتند.
در سال ۱۳۸۸، شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم، این شرکت را خرید، اما تنها پس از ۵ سال شرکت قشم ایر را به وزارت نفت واگذار کرد. در سال ۱۳۹۱ بود که نام این شرکت از «فراز قشم» به «قشم ایر» تغییر یافت و کد سه حرفی ایکائو از IRQ (فراز قشم) به QSM (قشم ایر) عوض شد. شرکت هواپیمایی قشم ایر شعار خود را «ابرها را فرش راهتان خواهیم کرد» انتخاب کرد. در بازه زمانی ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳، شرکت هواپیمایی قشم ایر بیشترین فعالیت و میزان پرواز را داشته است. در این مدت، تعداد کارمندان، خدمه و کلبه خدمات پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر به‌صورت قابل توجهی افزایش یافت و رشد کرد. 
این شرکت از زمان آغاز فعالیت تاکنون، به ۲۱ مقصد بین‌المللی و ۱۹ مقصد داخلی پرواز انجام داده است. در حال حاضر شرکت هواپیمایی قشم ایر ۱۳ فروند هواپیما دارد و پروازهایش به ۱۴ مقصد انجام می‌شود. تعدادی از هواپیماهای این شرکت  از نوع هواپیمای ۱۰۰RJ، هواپیمای فوکر ۱۰۰، ایرباس ۳۲۰ و ایرباس  A300-600 است (۴ فروند هواپیمای FOKKER 100، ۲ فروند هواپیمای AIRBUS 320، ۳ فروند هواپیمای AIRBUS 300-600، ۴ فروند هواپیمای RJ). در حال حاضر با خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی قشم ایر، می‌توانید به شهرهایی مثل ساری، شیراز، رشت، کیش، قشم، بندرعباس، شهرکرد، تهران، اهواز، ابوموسی، ماهشهر، اصفهان،  دبی، شارجه، راس الخیمه، منامه  و همچنین شهرهای زیارتی همچون عتبات عالیات سفر کنید. 
شرکت هواپیمایی قشم ایر علاوه بر ارائه خدمات مسافربری، خدمات بابری تیز دارد و ۲ هواپیما با ظرفیت جابجایی ۵۰ تن بار در این شرکت مشغول فعالیت هستند. اصفهان، شیراز، تهران، جزیره کیش و دبی در حال حاضر شهرهای کانونی شرکت هواپیمایی قشم ایر است.  فرودگاه‌های اصلی قشم ایر شامل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و فرودگاه دیرستان در جزیره قشم می‌شود. 
البته جالب است بدانید یکی از هواپیماهای ایرباس ۳۰۰-۶۰۰، هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس تهران است.

 

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما

 
 
بلیط هواپیما قشم ایر از سایت سپهرسیر


کلاس‌های پروازی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر فقط دارای ۲ نوع کلاس پروازی است که هنگام خرید بلیط هواپیما باید به آن توجه داشته باشید:
• بیزینس کلاس
• اکونومی کلاس
امکان خرید بلیط هواپیمای بیزینس کلاس قشم ایر فقط برای چند پرواز بین‌المللی وجود دارد و برای پروازهای داخلی، باید صندلی‌های اکونومی کلاس رزرو کنید. 
صندلی‌های بیزینس کلاس نسبت به اکونومی کلاس، بزرگ‌تر و راحت‌تر است و برای پروازهای طولانی مدت مناسب است تا مسافران آرامش بیشتری داشته باشند و ساعات طولانی پرواز را راحت‌تر تحمل کنند. صندلی‌های اکونومی کلاس، عادی است و یک وعده غذای رایگان به مسافران ارائه می‌شود. پس در پروازهای داخلی فقط می‌توانید از صندلی‌های اکونومی رزرو کنید. در خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی قشم ایر برای مقاصد خارجی، باید در انتخاب نوع صندلی دقت کنید؛ چون طبیعتا صندلی‌های بیزینس کلاس گران‌تر از اکونومی کلاس است.
 

میزان بار مجاز در قشم ایر

میزان بار مجاز هنگام خرید بلیط هواپیما، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در نظر گرفت. هر یک از ایرلاین‌ها، قوانین جداگانه‌ای در مورد میزان بار مجاز دارند. پس بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید بلیط هواپیما از هواپیمایی قشم ایر کنید، بهتر است با قوانین این شرکت در این زمینه آشنا شوید. میزان بار مجاز برای پروازهای داخلی و خارجی  قشم ایر متفاوت است و بسته به نوع پرواز، این میزان متغیر است. 
 

اطلاعات موردنیاز برای خرید بلیط هواپیما
 

 
کلاس های پروازی قشم ایر


بار مجاز دستی شرکت هواپیمایی قشم ایر

مسافران می‌توانند در پروازهای داخلی ۵ کیلوگرم بار دستی به داخل کابین هواپیما ببرند. 
بار مجاز شرکت هواپیمایی قشم ایر در پروازهای بین المللی، مسافران می‌توانند 2 بار تحویل دهند و مجموع وزن آن‌ها نباید بیشتر از ۳۰ کیلوگرم و طول، عرض و ارتفاع آن نباید  ۱۵۸ سانتی‌متر باشد. در صورتی که بار تحویل داده شده بیشتر از این میزان باشد، باید مسافر هزینه اضافی پرداخت کند. 


با انواع بلیط هواپیما آشنا شوید!

 
میزان بار مجاز هواپیمایی قشم ایر


از کجا بلیط هواپیما قشم ایر را خریداری کنیم؟

برای خرید بلیط هواپیما به دفاتر فروش این شرکت مراجعه کنید. البته راه راحت‌تر و به صرفه‌تری هم وجود دارد که بدون حضور در این دفاتر می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. وب‌سایت و اپلیکیشن سپهرسیر این امکان را برای مسافران به وجود آورده است که با مشاهده و مقایسه زمان و هزینه پروازها، بتوانید بهترین پرواز موجود را رزرو کنید. 
با نصب اپلیکیشن سپهرسیر می‌توانید به راحتی با گوشی خود، به تمامی پروازهای مسیر مورد نظرتان دسترسی داشته باشید و قیمت‌ها را باهم مقایسه کرده و درنتیجه بهترین انتخاب را انجام دهید. با خرید بلیط هواپیما از سپهرسیر، خیال‌تان راحت باشد، چون سپهر سیر خدمات پشتیبانی فوق‌العاده‌ای به مسافران ارائه می‌کند و هر زمانی به سوال یا مشکلی برخورد کردید، می‌توانید با پشتیبانی سایت در میان بگذارید. 
اگر تاکنون تجربه خرید بلیط هواپیما از وب‌سایت یا اپلیکیشن سپهرسیر را داشته‌اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.
 
خرید بلیط هواپیما از یرلاین قشم ایر در سپهرسیر
 

سپهرسیر | بهترین مرجع خرید بلیط هواپیما 

date_range چهارشنبه 01 اسفند 1397 remove_red_eye 4526 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09903355090
پرواز خارجی
09903355090
هتل داخلی
05137621919
ثبت نظر
chat 0