{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما تهران مشهد

توصیه هایی برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد در زمان اوجِ مسافرت کار ساده ای نیست. گران‌تر شدن بلیط و پرشدن سریع ظرفیت‌ها از مهمترین مشکلاتی است که بسیاری از مسافران با آن مواجه اند. همچنین تاخیرهایی که در ایام شلوغی پیش می‌آید، باعث کاهش راندمان و گاهی اذیت شدن مسافران نیز می‌شود. شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهرامام رضا (ع)، قطب گردشگری مذهبی ایران است که سالانه گردشگران بسیاری را از داخل و خارج کشور به خود جذب می کند. به همین دلیل است که بلیط هواپیمای تهران - مشهد یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی در ایران است. در ادامه توصیه هایی برای خرید بلیط تهران - مشهد ارائه می شود که دانستنِ آن سفرتان را ایمن تر، لذت بخش تر و آسان تر می سازد. با مجله گردشگری سپهرسیر همراه شوید.


خرید بلیط هواپیما تهران مشهد - سپهرسیر

مشهد از آن شهرهایی است که به دلیل حجم بالای مسافران از سراسر کشور و کشورهای همسایه تقریبا در هیچ زمانی از سال خلوت نیست. اگر نگاهی به  فهرست سایت‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما بیاندازید به وضوح متوجه تعداد بالای پروازها، قطارها و حتی اتوبوس ها به مقصد مشهد می شوید. البته این حجم بالای مسافر با زیرساختهای بسیار خوبی که در این شهر تعبیه شده و خدمات اینترنتی مطلوبی که از سوی دفاتر مسافرتی معتبر ارائه می شود، هیچ وقت باعث نخواهد شد که در فرایند خرید بلیط تهران - مشهد دچار دردسر شوید و مجبور باشید که برای تهیه بلیط از شب قبل جلوی درب دفاتر مسافرتی بخوابید.

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد - سپهرسیر

 

چند سال گذشته اگر شما قصد خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را داشتید، باید از چند روز قبل به دوست و آشنایانی که در آژانس‌های مسافرتی فعالیت می‌کردند، سفارش می‌کردید تا برای شما یک بلیط رزرو کنند یا اینکه پشت درب آژانس‌ها بخوابید که بتوانید بلیط هواپیما تهران مشهد پیدا کنید.

 

اگر قصد دارید برای شخصی دیگر بلیط هواپیما تهیه کنید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

 

راه‌های زیادی برای خرید بلیط هواپیما در مسیر تهران مشهد وجود دارد. اول از همه شما می‌توانید به آژانس‌های مسافرتی بروید. حسن آژانس‌های مسافرتی به این است که بلیط چارتری هم اگر وجود داشته باشد، برای شما تهیه می‌کنند. راه دیگر خرید بلیط هواپیما تهران مشهد از سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشین های موبایل است. امروزه اکثر آژانس‌ها برای خود یک وبسایت دارند و شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری به آنجا، خرید بلیط هواپیما خود را انجام دهید. راه سوم که البته، در ایام شلوغی اصلا توصیه نمی‌شود، رفتن به فرودگاه و منتظر نشستن برای دریافت بلیط‌های لحظه آخری است. در این مواقع، به دلیل اینکه هواپیما خالی پرواز نکند، بلیط هواپیما به نصف بیشتر کاهش پیدا می‌کند و یک سفر فوق العاده ارزان هوایی برای شما خواهد شد.

 

برای آشنایی با نحوه خرید بلیط چارتری این مقاله را مطالعه کنید.

 

همانطور که می‌دانید فرودگاه مهرآباد محل پروازهای داخلی است و در مشهد پروازها در فرودگاه هاشمی نژاد انجام می شود. پس برای اینکه به موقع برسید، باید مسیرهای دسترسی به فرودگاه را پیدا کرده و تا جایی که می‌توانید از خرید بلیط در ساعات اوج ترافیک شهری اجتناب کنید. خوشبختانه چه در تهران و چه در مشهد، مسیرهای دسترسی زیادی برای فرودگاه قرار داده شده است. هم مشهد و هم تهران، دارای خط مترو مستقل به فرودگاه تا مرکز شهر هستند. همچنین وجود تاکسی و اتوبوس‌ها از دیگر وسائل حمل و نقلی است که به آن اضافه شده است.

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد - سپهرسیر


توصیه می‌کنیم، در صورتی که مشکلی دارید حتما با مسئول مهماندار پرواز در ارتباط بگذارید. به هیچ وجه کاری خلاف قانون انجام ندهید. مدت زمان پرواز تهران مشهد خیلی کوتاه است، برخلاف مسیر اتوبوسی و قطار که 12 ساعت می‌باشد. بیشتر افراد از هواپیما برای انجام سفرهای یک روزه که بیشتر زیارتی است، استفاده می‌کنند. البته اگر هواپیما تاخیری نداشته باشد.

 

برای آشنایی با وظایف مهمانداران توصیه می کنیم مقاله "وظیفه مهماندار هواپیما چیست؟" را بخوانید.

 

شرکت‌های هواپیمای زیادی در این مسیر فعالیت می‌کنند و از این رو شما در هنگام خرید بلیط هواپیما تهران مشهد تقریبا انتخاب‌های زیادی دارید. شرکت‌هایی مانند ایران ایر، ماهان، آسمان، آتا، زاگرس، تابان و غیره در مسیر تهران - مشهد فعالیت می کنند.  این یکی از مسیرهایی است که کمتر با تاخیر پرواز مواجه است مگر در مواقعی که وضعیت هوا واقعا وخیم باشد.

 

با توجه به وجود انواع روش‌ها، خرید بلیط هواپیما تهران مشهد امروزه دیگر کار سختی نیست، مگر اینکه زمان اوج مسافرت مانند تعطیلات چند روزه باشد.

 

سپهرسیر | بهترین مرجع خرید بلیط هواپیما

ثبت نظر
chat 1
nastaran :

خرید بلیط تهران تا مشهد در چه زمان هایی ارزان تر است برای خرید ؟

مدیر سایت :

سلام دوست عزیز. به طور کلی شهر مشهد در ایام نوروز، تعطیلات رسمی، آخر هفته ها، مناسبت های مذهبی و به ویژه ایام شهادت امام رضا (ع) شلوغ هست و بلیط هواپیما یا به سختی و یا با هزینه بالا فروخته می شه. پیشنهاد می کنیم برای سفر اقتصادی به شهر مشهد ایام غیر پیک رو انتخاب کنید.