{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما

در دنیای حمل و نقل خرید بلیط هواپیما یکی از موضوعات بسیار پرطرفدار به حساب می آید. امروزه از آنجایی که علم و تکنولوژی هرروز در حال پیشرفت و گسترش است؛ بسیاری ازکسانی که قصد تهیه بلیط هواپیما را دارند، این کار را به صورت آنلاین یا اینترنتی انجام می دهند. اینترنتی شدن بسیاری از کارها از جمله پرداخت قبوض، خرید های اینترنتی و...باعث به وجود آمدن تاثیرات چشمگیری در بقای محیط زیست شده است. در گذشته که هنوز بسیاری از سایت های فروش بلیط هواپیما وجود نداشتند؛ افراد باید برای تهیه بلیط هواپیما، به آژانس های مسافرتی یا دفاتررسمی خرید بلیط ویا دفاتر نمایندگی هرایرلاین در فرودگاه به صورت حضوری مراجعه می کردند و بلیط کاغذی موردنظر خود را دریافت کرده و مهر می زدند. این نوع خرید باعث اتلاف وقت وهزینه بیشتری میشد. در ادامه با مجله سپهرسیرهمراه باشید تا تفافت بلیط چارتر و سیستمی ، مزایای خرید بلیط هواپیما از سپهرسیر و.. آشنا شوید.

مدت زمان مطالعه (5 دقیقه)

           

خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین

اگر بخواهیم به چند نمونه از فواید بی شمار خرید آنلاین بلیط هواپیما اشاره کنیم؛ می توانیم به صرفه جویی در وقت و هزینه، راحتی در خرید، همیشه در دسترس بودن، استرداد آنلاین، فرار از ترافیک و حق انتخاب بیشتر و بهتر اشاره کنیم. همچنین متقاضی می تواند درهرجایی که باشد، بدون صرف هزینه ی رفت و آمد و به راحتی با مراجعه به سایت های مخصوص فروش بلیط هواپیما، بلیط مورد نظر خود را تهیه کند. برای انتخاب یک سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما، باید نکات امنیتی را به درستی رعایت کنیم. به عنوان مثال توجه کنیم که سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد وهمچنین از صحت آن اطمینان حاصل کنیم.

اگر به دنبال سایتی معتبر و قابل اطمینان برای خرید بلیط هواپیما هستید، میتوانید از خدمات فروش آنلاین آژانس سپهرسیراستفاده کنید.

قیمت بلیط هواپیما در پروازهای داخلی و خارجی چگونه تغییر می کند؟

قیمت بلیط هواپیما یکی ازعوامل مهمی است که مسافران در خرید بلیط هواپیما در نظر میگیرند. عوامل متفاوتی روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر میگذارند که آنها را بررسی میکنیم.
مهمترین عامل تفاوت قیمت بلیط هواپیما تفاوت کلاسهای پروازی است. به طور کلی قیمت بلیط در سه کلاس فرست کلاس، بیزینس واکونومی تقسیم می شوند. ایرلاینها این سه کلاس را درمختصات خودشان تعریف میکنند و مثلا بعضی ایرلاینها فقط پروازهای اکونومی دارند یا اصلا صندلی فرستکلاس ندارند. درادامه بعضی به معرفی بلیط های ارزان قیمت می پردازیم.

خرید بلیط هواپیما به مشهد از سپهرسیر

خرید بلیط چارتر

اگر سازمانها، ارگانها، ادارهها و یا هر نهاد دولتی و خصوصی برای تعداد زیادی از کارکنانش به بلیط هواپیما نیاز داشته باشد، بهجای اینکه برای تک تک کارکنانش بصورت مجزا بلیط تهیه کند، پرواز چارتر میگیرد. این کار باعث صرفه جویی در هزینه ها برای آن سازمان  می گردد. همچنین در طول سفر راحتی بیشتری برای کارکنان نیز به همراه دارد. پرواز چارتر برخلاف پرواز های سیستمی، برنامه زمانی مشخصی ندارد. اما از نظرهزینه، بلیط چارتر بسیار به صرفه تر از بلیط پرواز سیستمی می باشد.

تفاوت پرواز سیستمی و چارتر از نظرهزینه

در پروازهای سیستمی هر چه به زمان پرواز نزدیک ترباشد، بلیط شما گران تر خواهد بود وهرچقدرزودتر بلیط سیستمی را خریداری کنید، بلیط شما ارزان تر میشود. بلیط چارترعموما ارزان تراز بلیط سیستمی است، چراکه کل بلیطهای یک پرواز به صورت عمده توسط یک شرکت خریداری شده، بنابراین هزینه بلیط ارزانتر میشود و هرچقدر به زمان پرواز نزدیک میشود، قیمت آن پایینتر می باشد.

چه زمان هایی می توان بلیط های ارزان قیمت چارتر را تهیه کرد؟

قیمت بلیط چارتر در زمانهای پرسفر تفاوت چندانی با قیمت بلیط سیستمی ندارد. ولی بلیط چارتر در زمانهای کم سفر سال ارزان میشود. نوعی از بلیط های لحظه آخری بعضی اوقات قیمت شان بسیار ارزان است چراکه زمان بسیار کمی تا  پروازشان باقی مانده است. بنابراین اگر در فصل کم سفر و نزدیک به پرواز به سایت های مخصوص فروش بلیط آنلاین مراجعه کنید، میتوانید بلیط چارتر با قیمت هایی باور نکردنی بیابید و خریداری نمایید.

مشکلات و معایب بلیط چارتر

بلیط چارتر در کنار مزایا و قیمت بسیار پایینی که دارد، از مشکلاتی نیز برخوردار است. بلیط چارتری را نمی توان لغو کرد و نرخ بلیط کودک (2 تا 12 سال) مانند قیمت بلیط بزرگسال محاسبه میشود. پس گاهی مکن است افراد ترجیح دهند برای خرید بلیط هواپیما، همان پروازهای سیستمی را انتخاب کنند.

خرید بلیط سیستمی

بلیط های سیستمی برخلاف بلیط های چارتر که قیمت آنها متغیراست، معمولا قیمت بلیط سیستمی چندان تغییر نمی کند و در اکثر موارد ثابت است. البته ممکن است در روزهای نزدیک به پرواز، قیمت بلیط هواپیما سیستمی دچار نوساناتی گردد. در هرصورت اگردنبال خرید بلیط هواپیما با قیمت پایین هستید، با خرید بلیط های سیستمی به هدف خود دست پیدا نخواهید کرد.
خرید بلیط سیستمی نسبت به خرید بلیط چارترمزایایی دارد.ازجمله این مزایا، امکان خرید ازهفته ها قبل می باشد. حتی اگرمجبوربه لغو کردن بلیط خود شدید می توانید با پرداخت جریمه ای اندک بدون هیچ دردسری، باقی پول خود را استرداد کنید.

 

 

سپهرسیر | خرید بلیط هواپیما

مزایای خرید خرید بلیط هواپیما ازسپهرسیر

همانند سایرشرکت ها و سایت های اینترنتی که اکنون در دسترس هستند سپهرسیر نیز این امکان را جهت دسترسی به برنامه پروازی وایرلاین ها و خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین ایجاد کرده است تا با خیال راحت و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به خرید بلیط هواپیما به صورت چارتری و سیستمی درسایت فرمایید.

  1. وجود منوی کاربری بسیار ساده جهت رزرو بلیط و انتخاب مسیر
  2. سرعت بالای بارگذای سایت و سرچ مسیر ها
  3. ارائه برنامه پروازی حتی تا چند ماه آینده
  4. منوی انتخاب پرواز چارتری و سیستمی
  5. امکان انتخاب کلاس پروازی جهت رزرو
  6. نمایش پایین ترین قیمت پرواز ها تا آخرهفته
  7. امکان درج کد تخفیف برای مسافرین کثیرالسفر
  8. پشتیبانی 24 ساعته جهت پاسخگویی به مشکلات
  9. منوی رزرو آسان و کاربرپسند
  10. تماس با مسافرین به ازای هر رزرو موفق و ناموفق
  11. امکان استرداد آنلاین بلیط
  12. امکان دریافت شماره شبا جهت استرداد یا کنسلی از سایت

و سایر قابلیت های دیگرکه با ورود به سایت سپهرسیر میتوانید از آنها بهرهمند شوید.

امیدواریم با مطاعه این مقاله با فرایند خرید بلیط هواپیما از سپهرسیر و همچنین تفاوت بلیط چارتری و سیستمی آشنا شده باشید.

    خرید بلیط هواپیما آنلاین از سپهرسیر 

 

date_range پنجشنبه 12 تیر 1399 remove_red_eye 2416 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09158909200
پرواز خارجی
09158909200
هتل داخلی
05137621919
ثبت نظر
chat 0