{{ctrl.notification}}
سپهرسیر، خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات یکی از مهمترین و رسمی ترین شرکت های هواپیمایی مربوط به کشور امارات است. این شرکت همانند شرکت فلای دبی، شرکتی دولتی محسوب می شود. تفاوت این دو شرکت هواپیمایی در نوع نگرش به بازار و همچنین مسافران است. ایرلاین امارات امروزه به عنوان یکی از برترین شرکت های هواپیمایی دنیا شناخته شده است. خرید بلیط هواپیما از هواپیماییِ امارات در تمامی قاره های جهان امکان پذیر بوده و این شرکت پروازهای مستقیمی از دبی به آمریکا نیز تعبیه کرده است. در ادامه به معرفی این ایرلاین معروف می پردازیم. با مجله سپهرسیر همراه شوید. 

هواپیمایی امارات؛ خرید بلیط هواپیما از ایرلاینی در تراز جهانی

همه چیز از تحریم امارت توسط شرکت گلف ایر در اواسط دهه هشتاد قرن بیستم اتفاق افتاد. شرکت گلف ایر به دلایلی خدمات خود را از دبی خارج کرد. مسئولان اماراتی به فکر راه اندازی یک شرکت مستقل شدند و در این مسیر از پاکستان کمک خواستند.

شاید زمانی که دو هواپیما از ایرلاین پاکستان به این شرکت داده می شد، هیچ کس فکر نمی کرد که قرار است یک شرکت هواپیمایی قدرتمند در منطقه خاورمیانه شکل بگیرد. با این حال امروز این شرکت یکی از بهترین شرکت های حاضر در منطقه است.
 

خرید بلیط هواپیما ایرلاین امارات

تاریخچه  فلای امارات

سال 1985 اولین پرواز با نام شرکت امارات انجام شد. در طول این سال ها بر شهرت، تعداد ناوگان هواپیمایی، تعداد مسیرهای پروازی و میزان مسافران آن افزوده شده به نحوی که در سال های اخیر به عنوان یکی از 10 شرکت برتر هواپیمایی معرفی شده است. با برنامه های توسعه ای که در دستور کار این شرکت قرار گرفته است، هم خرید بلیط هواپیما از آن افزایش پیدا خواهد کرد و هم میزان نفوذ و گسترش آن در دنیا رو به رشد خواهد بود.
 

خرید بلیط هواپیما ایرلاین امارات
 

کلاس های پروازی ایرلاین امارات (Emirates Airlines)

یکی از ویژگی های مهم ایرلاین امارات، تنوع خدمات در قالب کلاس های پروازی تعریف شده در آن است. به طور کلی سه کلاس پروازی در این شرکت تعریف شده که عباتند از:

  • اکونومی کلاس

  • بیزینس کلاس

  • فرست کلاس

جالب است که هر کدام از این کلاس ها نیز بسته به نوع هواپیما و همچنین مسیر پروازی، امکانات خاصی را در اختیار مسافران قرار می دهند و هزینه های متفاوتی دریافت می کنند.

اکونومی کلاس در هواپیمایی امارات

همانند دیگر شرکت های هواپیمایی، کمترین امکانات در کلاس اقتصادی یا اکونومی قرار دارد. این کلاس پروازی ارزان ترین کلاس هواپیمایی ایرلاین امارات محسوب می شود. شما با خرید بلیط اکونومی، ارزان ترین سفر با این ایرلاین را تجربه می کنید. البته اگر اکونومی امارات را با اکونومی فلای دبی مقایسه کنید، پی به ارزان تر بودن فلای دبی خواهید برد.

امکاناتی که در کلاس پروازی اکونومی در اختیار مسافران قرار می گیرد، بسیار محدود و کم است. پذیرایی مختصر و البته باکیفیت، تلویزیون ICE برای سرگرم شدن شما در طول سفر و همچنین امکاناتی مثل پورت یو اس بی که به شما امکان شارژ کردن گوشی یا... را می دهد.

بیزینس کلاس در هواپیمایی امارات

یکی از بهترین بیزینس کلاس ها در بین شرکت های هواپیمایی خاورمیانه متعلق به ایرلاین امارات است. استقبال زیادی برای خرید بلیط هواپیما بیزینس کلاس می شود و این موضوع نشان از کیفیت بالای خدمات در این کلاس پروازی دارد.

صندلی راحت و عریض، تلویزیون 17 اینچی و فضای نیمه خصوصی در بیزینس کلاس، مهمترین پارامترهایی بوده که باعث جلب رضایت مشتریان شده است. وجود ماساژور حرفه ای در صندلی و یا مطالعه در حین پرواز، می تواند خستگی مسافت های طولانی را از تن مسافران به در کند.

پذیرایی بسیار مناسبی به صورت اختصاصی و درون ظرف های چینی از مسافران بیزینس کلاس به عمل می آید. در برخی از سفرها غذای گرم نیز سرو می شود که برای مسافران بسیار جذاب است. سرآشپزهای استخدام شده در هواپیمایی امارات با حساسیت بسیار بالایی انتخاب شده اند و غذای سرو شده بر اساس اصول اسلامی است.

فرست کلاس در هواپیمایی امارات

شما را به سفری درون یک هتل دعوت می کنیم. با خرید بلیط فرست کلاس از هواپیمایی امارات، سفری لاکچری را تجربه خواهید کرد. سه نوع مختلف از محل اقامت یا کابین در فرست کلاس وجود دارد که عبارتند از:

  • سوییت کامل در فرست کلاس با درب قابل بسته شدن

  • صندلی مخصوص خواب با تمامی امکانات رفاهی

  • تخت مخصوص برای استراحت (همراه با  همه امکانات مثل تلویزیون و...)

لازم به ذکر نیست که خرید بلیط هواپیما برای رفتن به یک سوئیت اختصاصی در مقایسه با کابین صندلی مخصوص خواب، قیمت های متفاوتی دارد. این سوئیت شامل یخچال، تلویزیون 23 اینچ و.. بوده و تنها در برخی هواپیماها تعبیه شده است.

در واقع شما با سه نوع پلن قیمتی در فرست کلاس مواجه هستید که باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. امکانات فوق العاده ارائه شده در هر کدام از این پلن های فرست کلاس، جذابیت خاص خود را به همراه دارد.
 

کلاس پروازی فرست کلای امارات


میزان بار مجاز در هواپیمایی امارات چقدر است؟

مشابه تمامی ایرلاین ها، بار مجاز هواپیما وابسته به کلاس پروازی است. همچنین ممکن است میزان بار مجاز در برخی پروازها تغییراتی داشته باشد. در نتیجه بهتر است پس از خرید بلیط هواپیما و در تماس با کانتر فروش، از میزان بار مجاز و ابعاد چمدان مطلع شوید.

به طور خلاصه میزان بار مجاز برای کلاس های مختلف پروازی در امارات فلای عبارتند از:

  • اکونومی کلاس: 30 کیلوگرم

  • بیزینس کلاس: 40 کیلوگرم

  • فرست کلاس: 50 کیلوگرم

 

میزان بار مجاز هواپیما در ایرلاین امارات


مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی امارات در ایران

شرکت هواپیمایی امارات در حال حاضر تنها در 2 فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نشست و برخاست دارد. خرید بلیط هواپیما از این دو فرودگاه به مقاصد مختلف که بیشتر آن ها مربوط به کشور امارات می شوند، امکان پذیر است. گفته می شود برنامه هایی برای پرواز مستقیم امارات به شهرهای دیگری مثل اصفهان، تبریز و شیراز نیز در دستور کار قرار دارد.


ناوگان هواپیمایی امارات ایرلاین

شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه و حتی دنیا از نظر تعداد فروند هواپیما است. این شرکت 344 فروند هواپیمای فعال در مجموعه خود دارد و تعدادی نزدیک به 150 فروند نیز در آینده ای نزدیک به ناوگان هواپیمایی امارات اضافه می شوند. شاید به همین علت است که خرید بلیط هواپیما از این ایرلاین با استقبال زیادی مواجه بوده و هر هفته نزدیک به 3400 پرواز توسط این شرکت انجام می شود.

ناوگان هواپیمایی این شرکت بیشتر از دو مدل هواپیما تشکیل شده است؛ بوئینگ 777 و ایرباس A380 . علاوه بر این، هواپیماهای دیگری نیز در ناوگان هواپیمایی امارات قراردارند که تمامی این هواپیماها عباتند از:
 

  • ایرباس

    • A300
    • A310
    • A319
    • A330
    • A340
    • A380

  • بوئینگ

    • 737
    • 747
    • 777
       

ناوگان هوایی ایرلاین امارات


خرید بلیط هواپیما از فلای امارات

برای خرید بلیط هواپیما از این شرکت هواپیمایی می توانید به سایت سپهرسیر مراجعه کنید. همچنین اپلیکیشن سپهرسیر نیز گزینه مناسبی برای خرید بلیط است.

 

سپهرسیر | بهترین مرجع خرید بلیط هواپیما

date_range چهارشنبه 29 خرداد 1398 remove_red_eye 3213 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09903355090
پرواز خارجی
09903355090
هتل داخلی
05137621919
ثبت نظر
chat 0