{{ctrl.notification}}
سپهرسیر، خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی فلای دبی

هواپیمایی فلای دوبی یکی از ایرلاین های محبوب در خاورمیانه است که نسبت به خدمات ارائه شده در آن، قیمت نسبتا ارزانی دارد. در واقع یکی از اهداف راه اندازی فلای دبی قیمت ارزان تر پروازها در آن بوده است. مسئولان اماراتی به این نتیجه رسیده بودند که برای گسترش گردشگری در این کشور، نیاز به یک ایرلاین دارند که بتواند پروازهای به سمت دبی و برگشت از دبی را با کمترین هزینه انجام دهد. در همان ابتدا خرید بلیط هواپیما دبی با این ایرلاین به مراتب ارزان تر از دیگر ایرلاین ها بود. موضوعی که باعث رشد گردشگری در امارات به ویژه دبی شد. ادامه این مقاله را در مجله سپهرسیر بخوانید. 

زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید بلیط هواپیمای فلای دبی؛ لاکچری سفر کنید!

امروزه فلای دبی بسیار بزرگتر از آن است که فقط در راستای هدف اولیه خود کار کند و پروازهایی در سراسر دنیا برقرار کرده است. نزدیک به 100 مقصد پروازی تاکنون برای فلای دبی تعریف شده است. در حال حاضر 8 فرودگاه در ایران نیز پذیرای هواپیماهای این شرکت هستند. امکان خرید بلیط هواپیما به مقاصدی در اروپا، آفریقا، آسیا و خاورمیانه با هواپیماهای این شرکت در ایران فراهم است.

بد نیست قبل از اینکه برای خرید بلیط از فلای دبی اقدام کنید، آشنایی کلی با این ایرلاین، کلاس های پروازی، میزان حمل بار مجاز و... کسب کنید. داشتن آگاهی نسبت به شرایط این ایرلاین به شما در انتخاب هوشمندانه آن کمک می کند.

 

خرید بلیط هواپیما از هواپیمایی فلای دبی

 

دانلود رایگان اپلیکیشن سپهرسیر از کافه بازار

تاریخچه و اطلاعات کلی در مورد هواپیمایی فلای دبی

مدت زمان زیادی از تاسیس فلای دبی نمی گذرد. از سال 2008 این ایرلاین دولتی در دبی شکل گرفته تا همانطور که گفت شد، سفری مقرون به صرفه را رقم بزند. در این مدت زمان کم، با توجه به پشتیبانی دولتی از این ایرلاین، پیشرفت های خوبی توسط فلای دوبی کسب شده که در نوع خود کم نظیر است. خرید هواپیما از این شرکت هواپیمایی هم اکنون در بیش از 40 کشور جهان امکان پذیر است. همچنین تعداد ناوگان هوایی فلای دبی خیلی سریع رشد کرده و به تعداد قابل توجهی رسیده است.

مسئولان رده بالای شرکت هواپیمایی فلای دبی که همگی از وابستگان به دولت امارات و شیخ نشین دبی هستند، تلاش می کنند تا با ارائه خدمات ارزان و باکیفیت، گامی در جهت به دست آوردن بخشی از بازار جهانی بردارند. تاکنون این ایرلاین توانسته به اهداف بلندی دست پیداکند و به نظر می رسد این روند ادامه خواهد داشت.
 

خرید بلیط فلای دبی -پروازهای خارجی سپهرسیر
 

کلاس های پروازی فلای دبی

 دو کلاس پروازی برای فلای دبی در نظر گرفته شده است. این دو کلاس پروازی عبارتند از:

  • اکونومی کلاس

  • بیزینس کلاس

هر کدام از این کلاس های پروازی شرایط خاص خود را دارند. با این حال مجموعه فلای دبی تلاش کرده تا خدمات ارائه شده در هر کدام از این کلاس ها، فراتر از حد استاندارد و معمول ارائه شود.


کلاس اکونومی در فلای دبی

ارزان قیمت ترین مدل بلیط هواپیما فلای دبی، اکونومی کلاس است. این کلاس پروازی مربوط به کابین اصلی هواپیما شده و بیشترین تعداد مسافر را شامل می شود. اگرچه نام اکونومی شما را یاد صندلی های ساده هواپیما می اندازد؛ اما فلای دبی تلاش کرده تا کیفیت صندلی هواپیماهای خود را ارتقا دهد. تمامی صندلی ها در اکونومی کلاس دارای مانیتور شخصی هستند. می توانید از ساعت ها فیلم و موسیقی درون آن استفاده کنید.

پذیرایی در کلاس پروازی اکونومی فلای دبی با غذاها و نوشیدنی های مختلف انجام می شود. بسته به اینکه در کدام مسیر پروازی و از کدام مبداء مسافر فلای دبی هستید، نوع و میزان پذیرایی متفاوت خواهد بود. در بسیاری از مسیرها انتخاب غذا و نوشیدنی انتخابی بوده و شما حق انتخاب خواهید داشت. استفاده از وای فای یا بسته های سرگرمی در هواپیما با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.

 

خرید بلیط هواپیما اکونومی کلاس فلای دبی


کلاس بیزینس در فلای دبی

با خرید بلیط هواپیما بیزینس کلاس از فلای دبی، می توانید آرامش بیشتری در حین سفر داشته باشید. فضای بزرگتر و اختصاصی که به شما و همراهانتان تعلق دارد، کمک می کند تا در طول مسیر از بودن در یک هواپیمای لوکس لذت ببرید. صندلی راحت تر، پذیرایی بهتر و در دسترس بودن مهمانداران هواپیما، از جمله ویژگی های بیزینس کلاس فلای دبی است.

فضایی که در اختیار شما قرار گرفته برای خوابیدن یا انجام دادن کارهای مختلف مناسب است. برای کار کردن با لپ تاپ می توانید آن را به پریز برق تعبیه شده بزنید و به تماشای فیلم یا کار کردن با سیستم خود بپردازید. همچنین می توانید از اینترنت استفاده کنید.

ناگفته نماند که خدماتی نیز پیش از سوار شدن به هواپیما در اختیار شما قرار می گیرد. با رزرو بلیط هواپیما فلای دبی، برای چک-این به کانتری مجزا مراجعه کرده و در صف قرار نمی گیرید. همچنین می توانید عضوی از باشگاه مشتریان فلای دبی شوید و از تخفیف های دوره ای و برخی امکانات دیگر استفاده کنید.

 

بیزینس کلاس هواپیمایی فلای دبی -خرید بلیط هواپیما


میزان بار مجاز در هواپیمایی فلای دبی

توجه به بار مجاز بسیار مهم است. حتما در هنگام خرید بلیط هواپیما میزان بار مجاز را چک کنید و ترجیحا برای اطمینان بیشتر با کانتر فروش تماس بگیرید. بار مجاز در ایرلاین فلای دبی همانند دیگر ایرلاین ها وابسته به نوع کلاس پروازی است.

  • بار مجاز اکونومی کلاس: 1 کیف دستی 7 کیلویی + 2 ساک در مجموع 20 کیلویی
  • بار مجاز بیزینس کلاس: 2 کیف دستی 7 کیلویی + 3 ساک در مجموع 40 کیلویی
     

میزان بار مجاز هواپیمایی فلای دبی خرید بلیط هواپیما


ناوگان هواپیمایی فلای دبی

به جرات می توان گفت که فلای دبی یکی از جوان ترین ناوگان های هواپیمایی منطقه خاورمیانه را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر 48 فروند هواپیما بوئینگ 737-800 در تاین ایرلاین مشغول به فعالیت هستند. 12 فروند دیگر از این نوع هواپیما نیز تا چند سال آینده به ناوگان هواپیمایی فلای دبی اضافه می شود.

ناگفته نماند که فلای دبی در سال 2013 سفارش چندین فروند از هواپمای مدرن بوئینگ 737 Max داده که به ودی تعدادی از این هواپیماها به مجموعه فلای دبی اضافه می شود. ورود هواپیماهای جدید می تواند به فلای دبی برای در اختیار گرفتن حجم بیشتری از بازار کمک کند.

 

ناوگان هواپیمایی فلای دبی- خرید بلیط هواپیما
 

مسیرها پروازی فلای دبی در ایران

خرید بلیط هواپیما فلای دبی از ایران در فرودگاه امام خمینی تهران، فرودگاه اصفهان، شیراز، مشهد، همدان، بندرعباس، فرودگاه تبریز و فرودگاه اهواز امکان پذیر است. برنامه های مختلفی برای پرواز از این شهرها به مقاصدی در آسیا، آفریقا، اروپا و به ویژه خاورمیانه وجود دارد. مشخص است که بیشترین حجم پرواز نیز به سمت دبی انجام می شود.

 

سپهرسیر | بهترین مرجع خرید بلیط هواپیما

date_range شنبه 25 خرداد 1398 remove_red_eye 4134 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09158909200
پرواز خارجی
09158909200
هتل داخلی
05137621919
ثبت نظر
chat 0